O nas

Praca

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta / Junior Customer Support Specialist Nr ref.: SUP (KBIG)/2017

    W związku ze wzrostem liczby klientów na rynku polskim poszukujemy zdolnych i energicznych osób, zainteresowanych wsparciem procesu obsługi klientów.

    Zadania:

    ·    bezpośrednie wsparcie klienta końcowego na rynku polskim

    ·    wsparcie Partnerów oraz wewnętrznych działów w obsłudze klientów

    ·    rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia

     

    Wymagania:

    ·    komunikatywność i zorientowane na klienta końcowego

    ·    samodzielność, dokładność oraz terminowość

    ·    ogólna wiedza z zakresu systemów informatycznych

    ·    dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

    ·    chęć uczenia się

    ·    zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole

     

    Oferujemy:

    ·    wyjątkową atmosferę w zespole

    ·    możliwość rozwoju w zakresie procesów wsparcia obsługi klienta

    ·    konkurencyjne wynagrodzenie

    ·    pakiet socjalny

    ·    szkolenia

     

    Prosimy o przesłanie podania składającego się z CV i listu motywacyjnego w języku angielskim na adres: recruitment@deltavista.com. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

     

    Prosimy również o dołączenie poniższego oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883)".